Categorii

Coş  

Nici un produs

Livrare 0,00 lei
Total 0,00 lei

Coş Plăteşte

Utile

Fiti in permanenta la curent cu noutatile www.dogtrace.ro, aflati lucurile care va intereseaza, rapid si usor. Pentru ca ne intereseaza sa avem clienti multumiti va rugam sa ne transmiteti opiniile dvs sau problemele pe care le intampinati si veti primi un raspuns de la echipa noastra in cel mai scurt timp. Pentru a fi in masura sa va oferim o solutie corecta va rugam sa descrieti detaliat situatia supusa atentiei si noi va promitem sa va oferim cea mai buna rezolvare.

Pentru serviciul suport clienti aveti la dispozitie urmatoarele mijloace de comunicatie:

Contact prin email:
contact@dogtrace.ro
Contact telefonic:

0722510805

031 4017415


Va multumim pentru ca ati ales produsele noastre!

* programul de lucru este de Luni pana Vineri intre orele 9-18.

 

 

Politica returnare

 

Pentru produsele achizitionate on-line / telefonic:

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestărilor de servicii, de la incheierea contractului".

 Daca alegerea facuta te nemultumeste in vreun fel, sau daca pur si simplu te-ai razgandit, ai 14 zile calendaristice din momentul achizitiei, pentru a cere inlocuirea produsului, returnarea contravalorii acestuia sau upgrade catre un alt model.

Daca ai primit produsul incomplet sau este neconform, este necesar sa ne semnalezi acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea comenzii.

 

Conditii generale de returnare:

 - Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara urme de uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern.

 - Produsul trebuie sa fie in cutia originala, nedeteriorata, impreuna cu toate accesoriile primite, materialele despartitoare, CD /DVD, manuale, etc. certificatul de garantie si o copie a facturii.

 - Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia originala a produsului.

 - Cererea poate fi transmisa in scris prin posta sau prin intermediul postei electronice.

 - Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.

  Returnarea produselor este posibila doar daca sunt respectate conditiile de mai sus. Nerespectarea acestora poate duce la refuzarea cererii sau perceperea unui comision de uzura sau aducere la conformitate, avand o valoare cuprinsa intre 5% si 50% din pretul de achizitie, acest comision va fi comunicat in baza constatarii estetice si tehnice a produsului returnat.

 

 *Observatii:

 Solutionarea cererilor cu privire la returnarea contravalorii produselor sau inlocuirea acestora, dureaza in mod uzual intre 2 si 5 zile lucratoare urmand ca in maxim 30 de zile din momentul in care am receptionat produsul, sa viram contravaloarea acestuia in contul tau sau sa achitam numerar in baza unei dispozitii de plata.

 Produsele livrate direct de catre noi, situatie in care intotdeauna, la livrare se pun in functiune, se testeaza si se prezinta cumparatorului toate caracteristicile specifice precum si modul de utilizare de catre personalul nostru calificat, nu se supun ordonantei O.G. 130/2000.

 

 Procedura de returnare:

 In cazul in care doresti sa returnezi un produs, te rugam sa urmezi urmatorii pasi:

1. Trimite in scris pe email sau prin posta detaliat informatii despre produsul pe care vrei sa il returnezi,  care este motivul si date cu privire la achizitie (facture, data, tip de livrare – directa sau prin curierat).

2.Asteapta aprobarea cererii (in maxim 2 zile de la inscrierea acesteia).

3. Impacheteaza ambalajul original al producatorului intr-o alta cutie astfel incat acesta sa nu fie deteriorat pe parcursul transportului.

4. Te rugam sa nu indepartezi etichetele, pungile sau despartitoarele ambalajului original. De asemenea nu aplica schotch sau etichete pe ambalajul original al produsului.

5. Datele de identificare sa fie mentionate pe cutia exterioara (nu pe cea originala).

6. Poti preda personal produsul direct unui membru al echipei noastre daca este posibil (contact telefonic prealabil)  sau il poti expedia prin curier la urmatoarea adresa:

     SC Target Media Trade SRL, Bucuresti, sector 2, str. Cristea Mateescu nr. 4, bl. 34, sc. B, ap.103

7. Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client, SC Target Media Trade srl nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului. Iti recomandam sa ne trimiti coletul asa cum le livram si noi intotdeauna, asigurand continutul la valoarea integrala a acestuia sau personal.

 Daca optezi pentru returnarea contravalorii produsului, iti transferam banii in cel mult 30 de zile de la receptionarea acestuia in service. Ne poti ajuta sa facem mai repede plata, daca in momentul inscrierii cererii completezi contul bancar, codul numeric personal sau codul de identificare al firmei. Pentru comenzile achitate printr-un cont bancar, returnarea contravalorii produsului este posibila doar in acelasi cont din care s-a efectuat plata.

 Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefon 031.4017415 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa contact@dogtrace.ro